Spring naar inhoud

Meet and greet tijdens opening stad van de zon in Heerhugowaard 23-9-2009

22/09/2009

23 september is, zoals ik al eerder heb geblogd, de opening van de stad van de zon in Heerhugowaard. De wijk is de grootste emissieneutrale wijk ter wereld. De opening wordt verricht door ZKH Prins Willem-Alexander.
Teven zijn er toespraken van onder andere minister Cramer.

Vanaf 9 uur ’s morgens tot 5 uur ’s middags is er gelijkertijd een symposium me als thema “Klimaatbestendig ontwikkelen”.

Bij de opening en het symposium zulen ook een aantal GroenLinksers aanwezig zijn. Tijdens deze dag lijkt het mij leuk een meet-and-greet te houden. Wil je bij deze meet-and-greet aanwezig zijn, stuur mij dan een mailtje op marcel.kruijer@versatel.nl. Je kunt mij ook via twitter bereiken (ook op de dag zelf) via www.twitter.com/marcelkruijer.

De voorkeur is om de meet-and-greet tijdens de borrel om 4 uur te houden. Een andere mogelijkheid is tijdens de lunch. Andere ideeën zijn uiteraard van harte welkom.

Ik hoop vele van jullie morgen, 23 september, in Heerhugowaard te mogen ontmoeten.

One Comment leave one →
  1. 23/09/2009 14:44

    Ik wens je veel plezier. Stad van de Zon bruist vandaag van de activiteiten en de bewoners mogen trots zijn op hun wijk, en zeker op de door hen georganiseerde openingsactiviteiten.

    Wist jij dat veel bewoners daar onbewust milieubewust gingen wonen?

Plaats een reactie